De Rabo Clubkas Campagne 2018 zit erop.  259 clubs deden mee en bijna 10.000 klanten hebben gestemd op hun favoriete club(s). In totaal werd € 125.000,- verdeeld.
Tijdens de Finale avond op woensdag 6 juni in Schouwburg Hengelo werd bekend gemaakt hoeveel stemmen elke club heeft ontvangen en welke bijdrage zij hiermee krijgen voor het realiseren van hun doelen. Het was een feestelijke avond met gastspreker Maarten van der Weijden (olympisch kampioen en wereldkampioen bij het open waterzwemmen) en optredens van een aantal clubs die aan de Clubkas Campagne mee deden. Tijdens de spannende onthulling openden de clubvertegenwoordigers tegelijkertijd hun envelop met daarin de cheque met het bedrag dat de club ontvangt.

Er hebben 236 Rabobank leden gestemd op SV Delden wat onze club het prachtige bedrag van 992.96 euro heeft opgeleverd!

Dit bedrag zal worden ingezet ten behoeve van de jeugd!
Bedankt!

We bedanken alle Rabobank klanten die de moeite hebben genomen om te stemmen op SV Delden. Bedankt voor jullie betrokkenheid namens het bestuur van SV Delden!
Bestuur SV Delden