Rokersbeleid
Het bestuur is zich ervan bewust dat het als storend en vervelend wordt ervaren dat er bij de ingang van onze kantine wordt gerookt. Dit item wordt ook zeker meegenomen naar de toekomst van Sportpark De Mors.
Voor nu vragen we alle leden om rekening te houden met roken bij de ingang van de kantine tijdens de speeldagen op zaterdag van onze jeugd.

Bestuur
Tijdens de bestuursvergadering van mei 2018 heeft de secretaris Annemieke Visser aangegeven dat zij zich in november 2018 niet voor een 3e termijn beschikbaar zal stellen voor nog een periode van 3 jaar. Dit betekent dat vanaf heden leden die interesse hebben voor een deze bestuursfunctie zich bij haar kunnen melden voor meer informatie.

AVG
Zoals velen reeds hebben vernomen via nieuwsberichten is per 25 mei 2018 de nieuwe privacy wetgeving ingegaan. Dit betekent ook voor onze vereniging dat wij kritisch dienen te kijken hoe de privacy van onze leden kunnen waarborgen. Namens het bestuur houdt Annemieke Visser zich hiermee bezig. Komende periode zal zij o.a. door de KNVB worden getraind om deze regelgeving binnen onze vereniging te handhaven. Hierover zal via de website worden gecommuniceerd. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Annemieke Visser, email adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.