Op dinsdag 18 oktober organiseert Goorsche Football Club voor de 25ste keer het internationale jeugdtoernooi voor spelers onder 14. Talenten uit binnen- en buitenland strijden op dit toernooi om de felbegeerde eerste prijs.

Naast verschillende teams uit het betaald voetbal, is ook het Hofteam dit jaar weer vertegenwoordigd. Het toernooi begint om 10.00 uur op Sportpark Heeckeren, de thuishaven van voetbalvereniging GFC in Goor.

Het Hofteam bestaat uit spelers van verschillende verenigingen in de Hof van Twente. De geselecteerde spelers krijgen de kans om de strijd aan de gaan met de talenten van de betaald voetbalorganisaties.

De uitdaging, beleving en het enthousiasme vormen de basis van het Hofteam. Van SV Delden zijn twee spelers geselecteerd: Kian Reints en Cas Onstwedder. (Rechts onder op de foto naast elkaar)

Als voorbereiding heeft het team een aantal trainingen en een wedstrijd afgewerkt. Als u in de gelegenheid bent moet u eens gaan kijken bij dit toernooi. Het is uitstekend georganiseerd en het is leuk om te zien hoe de jongens zich meten met de beste spelers van hun leeftijd.

Het Hofteam speelt onder leiding van Romano Lammertink en Yvo Klein Horsman.

Heel veel succes, Kian en Cas!