Wellicht bent u bekend met het nieuwe programma Andy vs Wesley: scoren in de kelder klasse, dat op Veronica wordt uitgezonden. In deze serie nemen ex profs Andy van der Meijde en Wesley Sneijder de twee slechtste teams van de kelderklasse onder hun hoede om te bepalen wie van de mannen met zijn team kan zegevieren.

2e pinksterdag jongstleden heeft ons vierde elftal (DELDEN DREI) in het geheim een oefenwedstrijd gespeeld tegen Saasveldia 6, het team onder leiding van Andy van der Meyde.

De aflevering van Scoren in de kelderklasse waarin deze oefenwedstrijd te zien is, zal maandag 12 september worden uitgezonden op Veronica. Schakel dus allemaal de beeldbuis in om de Deldense trots te zien shinen!