Beste leden,

Zoals de meesten van jullie weten bestaat SV Delden in 2023 100 jaar!

Binnen de club zijn wij als jubileumcommissie al afgetrapt om een leuk en daverend jubileumjaar neer te gaan zetten!!

Ons logo heeft al een mooie jubileum update gekregen voor heel 2023, met dank aan Vincent Heemink. Zie het resultaat:

Qua jubileum activiteiten, wat nu al op de planning staat voor 2023:

(data volgen binnenkort, ook op deze site) :

- Jubileumreceptie

- Feestavond

- Reünie

- Jubileum voetbaltoernooi

- Foto tentoonstelling

- E-sports

- Fietstocht jubileum editie

- Jeugdkamp jubileum editie

- Kaartavond

- Playbackshow

- Dart toernooi

- Oktoberfest

- Jubileum loterij

Uiteraard kunnen we alle hulp gebruiken bij de jubileumactiviteiten, graag ontvangen we je reactie middels een bericht naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ook voor andere jubileum suggesties & ideeën kan je dit mail adres gebruiken!

Voor verschillende activiteiten zijn we tevens op zoek naar oude attributen/foto’s van de afgelopen 100 jaar. Hierbij kunnen we jullie hulp ook goed gebruiken, wanneer je hierin iets hebt, kan je contact opnemen met Jan Brinkcate ( Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via telefoon: 074-3671900 )

Hou de website in de gaten waarbij we jullie op de hoogte houden van alle jubileum activiteiten.

groet,

De Jubileumcommissie!