Wederom een diepe buiging voor al onze jeugdspelers! Ieder meisje of jongen heeft op zijn/haar manier een steentje bijgedragen door aan de deur of digitaal een lot te verkopen aan opa’s, oma’s, overige familie, vrienden of bekenden.

Naast de jeugdleden hebben ook verschillende seniorenteams een duit in het zakje gedaan. Resultaat van het harde werken: een netto bedrag van 4088,52 euro. Bovenop dit bedrag komt nog eens rechtstreeks 150 euro in de clubkas namens Delden 7. Het bedrag zal besteed worden aan voetbalmaterialen voor de jongens- en meidenteams.

SV Delden bedankt iedereen die een lot van één van onze leden heeft gekocht. Speciale dank gaat ook uit naar de grote groep vrijwilligers die hebben geholpen met het inkloppen van de loten.