Zondag 27 juni om 11.30 uur wordt er een bijzondere wedstrijd gespeeld op ons mooie nieuwe Sportpark. Roy Belt en Fred Oonk nemen dan na jaren trouwe dienst afscheid.

De trainer die ruim tien jaar bij onze vereniging actief is geweest gaat onze vereniging verlaten en een nieuwe uitdaging aan in Hengevelde bij WVV’34. Vele voetballers binnen SV Delden en SVO Twickel hebben oefenstof gehad van Roy, allemaal met goede herinneringen. Middels een wedstrijd tussen het huidige team van Roy, de O19 en het derde elftal (Delden DREI) nemen we afscheid van Roy. Ook leider Fred Oonk, vele jaren de vaste man naast Roy neemt afscheid op deze zondag.

We nodigen iedereen van harte uit om deze wedstrijd te komen bekijken en hopen ook vele gezichten te zien van mensen die Roy en Fred hebben meegemaakt als trainer/coach en leider.

Technische commissie SV Delden.