Sportkantine “De Finish” opent begin 2021 de deuren in het nieuwe sportpark de Mors. De kantine zal volledig draaien met vrijwilligers met daarnaast extra inzet van enkele coördinerende plus-vrijwilligers. Stichting Sportief de Mors (SSDM) is nu op zoek naar deze plus-vrijwilligers, die zich op structurele basis 4 tot 6 uur per week tegen een vrijwilligersvergoeding willen inzetten om de kantine operationeel te houden.

Wat is en doet een Plus-Vrijwilliger? Een plus-vrijwilliger is iemand die verantwoordelijk is voor het regelen van onderdelen van de sportkantine. Plus-vrijwilligers worden ingezet bij bardiensten, maar ook bij het runnen van de kantine. Een verantwoordelijke taak die je in nauwe afstemming met het stichtingsbestuur zult uitvoeren.

De taken van de plus-vrijwilliger zullen in goed overleg vastgesteld worden. Hierbij kan je denken aan:

· coördineren van inkoop

· coördineren van schoonmaak

· keukenmanager (op de drukke dagen, voornamelijk in het weekend)

· barmanager (op de drukke dagen, voornamelijk in het weekend)

· kassa beheer

· vrijwilligers planning

Een combinatie van bovenstaande is natuurlijk ook mogelijk. Heb je vragen over de inhoud van deze verantwoordelijkheden, neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel één van de leden van SSDM.

Profiel

Je bent geschikt als Plus-vrijwilliger wanneer je beschikt over de volgende eigenschappen:

· je bent enthousiast

· je bent betrouwbaar en komt afspraken na

· je hebt bij voorkeur binding met één van de verbonden sportverenigingen (DEVOC, SV Delden, DHV of DKV Zwart-Wit)

· je woont in (de omgeving van) Delden.

· je wilt je wekelijkse inzetten voor de kantine (uiteraard uren/dagen in overleg)

· je voelt je medeverantwoordelijk voor het goed draaien van de kantine

· je bent 4 tot 6 uur per week beschikbaar

Ons aanbod

Plus-vrijwilliger is vrijwilligerswerk met extra verantwoordelijkheid. Hier staat dan ook een vrijwilligersvergoeding tegenover. Wat wij je bieden:

· goede begeleiding en afstemming van taken

· een mooie nieuw ingerichte bar en keuken

· gratis noodzakelijke cursussen (b.v. Sociale Hygiëne)

· een vrijwilligersfeest

· bedrijfskleding in huisstijl van “De Finish”

· een vrijwilligers vergoeding

Wil jij je inzetten voor de kantine van sportcomplex de Mors?

We willen graag in gesprek met jou afstemmen wat de mogelijkheden zijn en welke functie(s) het beste bij jou passen. Wanneer je interesse hebt, stuur dan voor 1 september 2020 een mail naar Stichting Sportief de Mors via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of neem contact op met de vrijwilligerscoördinator van jouw vereniging.

SSDM: Leontien Kalverda (06 16042918) of Robert Bordes (06 41247872)

SV Delden: Carmen Brinkcate

DKV Zwart-Wit: Jeroen van Geenen