SV Delden ontvangt een mooie bijdrage uit het Coöperatief Fonds van Rabobank Centraal Twente. Als coöperatieve bank is Rabobank nauw betrokken bij lokale organisaties en draagt in deze moeilijke periode lokale verenigingen en stichtingen een warm hart toe, zeker nu veel verenigingen geraakt zijn door de gevolgen van de coronacrisis.

Doordat er sinds maart al niet meer wordt gevoetbald en ook acties zoals paaseitjes verkoop door- en voor de jeugd niet door konden gaan zijn veel inkomsten weggevallen. We zijn daarom ook erg dankbaar dat de Rabobank onze aanvraag heeft gehonoreerd en dat SV Delden daarmee een mooie bijdrage ontvangt voor de clubkas. Deze bijdrage helpt om, zodra het kan, weer leuke activiteiten te kunnen organiseren.