Op zaterdagavond 4 januari 2020 vond de Nieuwjaarsreceptie van SV Delden plaats. Dit keer was ervoor gekozen de receptie samen te laten vallen met de strijd om de Mösbokaal. De sportievere medemensen, die deelnamen aan de wedstrijden, waren om 18.00 uur al aanwezig in sportcafé de Boemel en om 20.00 uur liep het café verder vol met leden die samen met het bestuur van SV Delden het glas wilden heffen op het nieuwe jaar.

In de rust tussen twee wedstrijden in, blikte het bestuur kort terug op de laatste weken van 2019, maar vooral ook vooruit naar het komende jaar.
2020, een nieuw begin op de Mors. Wie nu bij de voetbal komt ziet alleen een kale vlakte, met aan de zijkant onze tijdelijke units. Echter, over een week start de bouw van het nieuwe Sportpark de Mors en gaan de eerste palen de grond in, waardoor de aanblik er bij de volgende nieuwjaarsreceptie totaal anders uit zal zien. Dit was nooit tot stand gekomen zonder de hulp van jullie, onze leden, onze vrijwilligers, die zo vaak de handen uit de mouwen steken tijdens klussen, slopen en weer opbouwen, maar ook die de kantine draaiende houden tijdens de wedstrijddagen en jeugd en senioren begeleiden en trainen. Onze grootste dank gaat uit naar jullie!

2020, we hopen op weer een mooi sportief jaar. Bij de jeugd zien we nog steeds groei in het aantal leden en in de najaarscompetitie zijn twee jeugdteams kampioen geworden, namelijk de JO8-3 en de JO11-1. Het jeugdbeleid dat een aantal jaren geleden is ingezet werpt zijn vruchten af. Delden 1 staat op een prima 5e plek in de competitie en we hopen ook dit seizoen weer mee te kunnen doen om de bovenste plaatsen. Natuurlijk kijken we allemaal uit naar de derby’s tegen Rood Zwart, waarbij de derby thuis tevens de laatste thuiswedstrijd van het seizoen is. Informatie daarover volgt, maar die dag zal zeker een bijzondere dag zijn.

Na het afronden van het officiële gedeelte nodigde het bestuur alle aanwezigen uit samen een toost uit te brengen op SV Delden, op een mooi en sportief 2020.