Klik op de foto voor meer foto's.

Op zaterdag 30 november zijn de kantines van handbalvereniging DHV en voetbalvereniging SV Delden volledig gestript. Maar liefst 35 vrijwilligers van Devoc, DHV, D.K.V. Zwart Wit en SV Delden hebben onder leiding van Alexander Nijland de boel vakkundig gesloopt. Om 12 uur werd een heerlijke lunch verzorgd door Niek en Lisanne van Eetcafé De Burgemeester. In de loop van de middag waren de kantines leeg en de containers vol.

De stuurgroep ‘Sportpark de Mors’ speelde namens de vier verenigingen en SBR voor Sinterklaas en schonk alle vrijwilligers uit dank voor de inzet een lekkere chocoladeletter. Daarmee werd ook nog eens het goede doel gesteund omdat van elke letter één euro naar Kika gaat. Zo wordt het ‘samen’ dat veelvuldig klinkt steeds meer inclusief van aard.

Dat sporten verbroedert is een van de ideologische fundamenten onder het sportpark. Dat ook slopen verbindt, is prettig meegenomen in de wetenschap dat het einde nog niet in zicht is. Zo kan ook aanstaande zaterdag (7 december) vanaf 8:30 geholpen worden met de verdere ontmanteling van het terrein. Verzamelen is bij SV Delden en omdat we ook dan het nuttige met het aangename willen verenigen, is aanmelden gewenst.