Club & Pub avond SV Delden

vrijdag 19 april 2024 - 20:00 uur

Beste leden en andere blauw-gelen,

We nodigen jullie graag uit voor een avond vol informatie en gezelligheid op vrijdag 19 april. Tijdens deze bijeenkomst zullen we het beleidsplan voor de periode 2024-2028 presenteren, waarin we onze visie en plannen voor de toekomst van onze club zullen delen. Ook zullen we jullie op de hoogte brengen van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen binnen de club.

Na deze korte informatieve sessie is het tijd voor wat ontspanning met een voetbalpubquiz! Test je kennis over de sport die ons allen verbindt en maak kans op leuke prijzen. Vorm een team met je voetbalvrienden en doe mee aan deze quiz vol voetbalvragen en grappige weetjes. Heb je geen team? Geen probleem, er worden ter plekke ook teams gevormd.

Natuurlijk is er ook volop gelegenheid om na te praten en te genieten van een gezellige borrel. Het wordt een informatieve avond vol plezier en competitie, dus zorg dat je erbij bent. Of je nu jong of oud bent, speler of supporter, iedereen is welkom op deze avond!

Meld je voor 12 april aan via e-mail bij René Geerdink (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Heb je al een team voor de pubquiz, vermeld dan de teamnaam en het aantal leden. Geen team? Vermeld dan alleen je eigen naam en eventuele aanhang.
Locatie Sportkantine De Finish (boven)
Contact RenĂ© Geerdink, Peter Brusse