Voetbalkamp jeugd

zaterdag 22 juni 2024 -

Het jaarlijkse voetbalkamp voor de jeugd als traditionele afsluiting van het seizoen!

Op zaterdag 22 juni en zondag 23 juni 2024 organiseert SV Delden weer voor haar jeugd t/m JO12 leeftijd een super weekend! De voorbereidingen zijn in volle gang en wij kijken er naar uit om er weer een gezellige en sportieve boel van te maken!

Dit jaar hebben wij ons onderkomen gevonden bij Scouting Delden en voor alle leeftijden is er weer iets leuks bedacht. Het programma zal iets te maken hebben met klimmen, speuren, glijden, water, avonturen beleven, lol maken en natuurlijk lekker voetballen!

Onze allerjongste SV Delden jeugdleden (kabouters/welpen t/m JO7 leeftijd) kunnen deelnemen aan het dagprogramma op zaterdag 22 juni 2024 en blijven niet overnachten. Hun dagprogramma begint om 11:00 uur en eindigt voor de kabouters +/- 14:00 uur. De welpen (JO7) blijven nog tot het einde van de middag tot +/- 17:30u en kunnen dan met volle buik opgehaald worden.

Voor de jeugdleden JO8 t/m JO12 leeftijd gaat het voetbalkampfeest nog verder en is er de gelegenheid in/bij het scoutinggebouw van Scouting Delden te overnachten. Hun kamp begint zaterdag 22 juni om 10:00 uur eindig zondag 23 juni +/- 12:00 uur.
Locatie Scouting Delden
Contact Jeugdcommissie