Reünie

zondag 25 juni 2023 - 14:00 uur

SV Delden organiseert in het kader van het 100 jarig jubileum een Reünie! We hopen dan natuurlijk zoveel mogelijk mensen te mogen ontvangen op ons sportpark de Mors in Delden. Meld je daarom nu alvast aan middels het aanmeldformulier (klik) en zet 25 juni 2023 in je agenda!

Het belooft een gezellig weerzien te worden van leden, oud-leden en andere mensen die deel uitmaken van de rijke geschiedenis van SV Delden!
Vanaf 14:00 uur is er de ontvangst en kunnen leden en oud-leden binnenlopen. Er zal een tentoonstelling zijn van 100 jaar SV Delden en er is daarnaast volop gelegenheid samen herinneringen op te halen onder het genot van een hapje en drankje. Muzikale omlijsting zal worden verzorgd door DJ Brandt.
Voorafgaand aan de reünie wordt er door senioren teams gevoetbald om de zomer Mösbokaal. Dit alles op ons schitterende Sportpark de Mors!
Locatie Sportpark de Mors
Contact Jubileumcommissie