klik op de foto voor meer foto's

SV Delden 1 heeft zondag 26 april de thuiswedstrijd tegen SV De Lutte ruim verloren. Waar de thuisploeg in de eerste helft nauwelijks gevaarlijk kon worden, wisten de bezoekers voor rust de wedstrijd al te beslissen: 0-3. Na rust kwam SV Delden wat meer in het spel voor, maar toch was het De Lutte dat uiteindelijk de score kon verdubbelen: 0-6.

Voor SV Delden lijkt het seizoen uit te gaan als een nachtkaars. Uit de laatste zes duels werd slechts één punt gehaald en ook op zondagmiddag werd al snel duidelijk dat er weinig te halen viel voor de thuisploeg. Het sterke De Lutte nam vanaf de start de touwtjes in handen en kreeg al vroeg kansen om de score te openen. Het duurde nog tot de 24e minuut voordat de doelman Ivo Otten voor het eerst verslagen werd. In de 35e minuut verdubbelde De Lutte de score en vlak voor de rust viel ook de 0-3. Delden kreeg vlak voor de pauze via Kevin Otten een goede mogelijkheid. Zijn inzet ging echter naast. Ruststand: 0-3.

Na de pauze was het spelbeeld hetzelfde. De gasten domineerden en Delden concentreerde zich op verdedigen en op een aantal snelle uitvallen. In de 55e minuut was het opnieuw raak voor De Lutte dat daarmee de 0-4 op het scorebord bracht. In de 75e minuut viel ook de 0-5. Vlak voor tijd moest de Deldense doelman nog een keer vissen. Eindstand: 0-6.