klik op de foto voor meer foto's

SV Delden C1 draait een uitstekend seizoen 2013-2014. In de najaarscompetitie was het team de sterkste met negen overwinningen en één gelijkspel en dus werd het kampioen in het jubileumjaar van SV Delden.

Als kampioen word je in een zwaardere competitie ingedeeld. Ook de tegenstanders in het voorjaar zijn niet opgewassen tegen SV Delden C1. Een wedstrijd voor het einde van de competitie werd woensdag 14 mei Rood Zwart C2 verslagen en het kampioenschap binnengehaald! Alle wedstrijden zijn tot nu toe gewonnen. Het team werd uitgebreid gefeliciteerd door het jeugdbestuur en de vele aanwezige toeschouwers op sportpark de Mors.

Alsof dat nog niet genoeg is draaien de jongens ook in de KNVB beker uitstekend mee. In augustus en september werden de poule wedstrijden allemaal gewonnen, waarmee de knock out fase werd bereikt. Ook in deze fase werden de 3 rondes overleefd door Juventa en 2 teams van PH te verslaan. Dat betekent dat op 24 mei op de velden van Excelsior in Rijssen de finale wordt gespeeld, en wel om 13.00 uur. Het team staat dus aan de vooravond om een unieke prestatie te leveren, kampioen in najaar en voorjaar en de kans om de KNVB beker te winnen. Een nog nooit eerder vertoonde prestatie binnen SV Delden. Kom dus allemaal kijken en aanmoedigen op 24 mei in Rijssen op de sportvelden van Excelsior.