klik op de foto voor meer foto's (onder Windows XP niet met Internet Explorer 10)

SV Delden 1 heeft zondag 23 maart de thuiswedstrijd tegen GSV'63 gewonnen. De gastheren speelden een matige eerste helft, waarin doelman Ivo Otten zijn team op de been hield. In de tweede helft tapte SV Delden uit een ander vaatje.

Om de aansluiting met de subtop niet volledig te verliezen moest Delden de punten ook wel in eigen huis houden. Toch werd er niet sterk begonnen. GSV ’63 was feller en kreeg in de beginfase enkele goede kansen, maar er werd niet gescoord. De gasten hielden in de eerste helft wel een licht overwicht, hoewel Delden in de laatste fase sterker werd. Bij rust was het dan ook nog 0-0.

In de tweede helft kwam Delden beter uit de startblokken. Al na drie minuten spelen was het Sven Wold die de thuisploeg op een 1-0 voorsprong bracht. Ook hierna bleef Delden goed spelen en nam de controle over van de gasten. In de 58e minuut was het Timo Gerritsjans die de score verdubbelde. Coen Witteveen, luisterde zijn verjaardag in de 70e minuut op met de derde treffer voor Delden. Het slotakkoord was voor Joost Hendrikse, die de eindstand op 4-0 bepaalde.