Het dameselftal van SV Delden heeft zondag 15 september de eerste competitiewedstrijd, thuis tegen BSC Unisson, knap met 4-0 gewonnen. Meer nog dan de positieve uitslag, want in de voorbereiding werd ook louter gewonnen, viel de uitdossing van de assistent-scheidsrechter op.

Sanne Rodermond was deze zondag namelijk de ‘girl van de week’ bij SV Delden dames 1.

Sanne is 28 jaar en haar hobby’s zijn voetballen, knutselen, bier drinken en Edwin Hietbrink. Haar liefde voor Edwin is jaren geleden begonnen tijdens de zomerfeesten in Oele.

Ondanks vele hobbels en irritaties heeft Edwin het toch weten vol te houden en hebben ze besloten om in het huwelijksbootje te stappen.

Om dit te vieren mocht ze zondag in bruidsjurk optreden als vlaggende bruid tijdens de wedstrijd tegen BSC Unisson. Dat dit een groot succes werd laat zich natuurlijk raden. Dat ook de wedstrijd succesvol werd maakte het feest compleet.

SV Delden dames 1 wenst Edwin en Sanne veel geluk!