klik op de foto voor meer foto's

Het dameselftal van SV Delden heeft zondag 28 april de laatste thuiswedstrijd van de voorjaarscompetitie gespeeld. In de promotiepoule van de 5e klasse was Quick'20 Da2 de laatste van vijf tegenstanders die op sportpark De Mors op bezoek kwam. Het duel eindigde onbeslist: 4-4.

De dames uit Oldenzaal hadden het grootste deel van de wedstrijd het betere van het spel, maar het elftal van trainer Roy Belt knokte op het Deldense kunstgras voor elke meter. De middenvelders en de verdedigers zagen hun werklust beloond. Optimaal gebruik makend van de snelheid van de spitsen Marlin Otten en Monique Rouweler kwam SV Delden tot drie keer toe knap terug van een achterstand en wist het in de tweede helft zelfs op een 4-3 voorsprong te komen. Evenals een week tevoren slaagden de Deldense dames er helaas niet in de voorsprong vast te houden, maar ook met het gelijke spel en het bijbehorende dik verdiende derde punt in de competitie viel uiteindelijk prima te leven.

Het dameselftal van SV Delden heeft in de maand mei nog drie uitwedstrijden voor de boeg. Met drie punten uit zeven wedstrijden zit promotie zit er natuurlijk niet meer in, maar de strijdlust en de doeltreffendheid van afgelopen zondag beloven veel voor het slot van de competitie.