klik op de foto voor meer foto's

SV Delden kan het kampioenschap in de Vierde Klasse B nog niet vieren. Zelf won de ploeg van Rob Bakker wel met 4-0 van Hector, maar omdat ook UDI zegevierde (2-3) is de titel nog geen zekerheid. Als Delden over twee weken weet te winnen bij Unisson is het kampioenschap een feit.

Delden kende op zondag een vliegende start en via een aanval vanaf de aftrap werd al de 1-0 op het scorebord gebracht. Het was Colin Verberne de bal tegen de touwen werkte. Hierna ging het snel. Nog voor het eerste kwartier verstreken was kwam de ploeg van Rob Bakker ook op 2-0 en 3-0. De treffers werden gemaakt door gelegenheidsmiddenvelder Sven Lutke Willink en opnieuw Colin Verberne. Voor de pauze werd het ook nog 4-0 via een prachte aanval over tal van schijven. Nu was het weer de beurt aan Sven Lutke Willink om af te ronden: 4-0.

Na de pauze kreeg Delden direct een prima kans op de 5-0 maar vond het net nu niet. Hierna werd wat gas teruggenomen. Hector kwam beter in het spel en kreeg ook wat kansen. Delden raakte nog een keer het houtwerk, maar treffers vielen er niet meer. Eindstand: 4-0.

Kampioenskoorts

Nu de kampioenskoorts langzaamaan toeneemt, krijgen we ook veel vragen over eventuele sfeeracties tijdens de komende wedstrijden. Om een en ander te kunnen coördineren willen we jullie vragen contact op te nemen met Janny Lutke Willink als je iets wilt organiseren. Je kunt haar bereiken op tel nr 06-20556246.

Namens bestuur SV Delden, Carmen Brinkcate