Klik op de foto voor meer foto's

Eindelijk! Na acht maanden speelden de jeugdteams van SV Delden en SVO Twickel afgelopen zaterdag weer échte wedstrijden tegen teams van andere clubs.

Terwijl de O8 t/m O17 teams de komende weken aantreden in de KNVB Regiocup tegen regionale clubs, spelen de JO7 teams (welpen) de 4x4 regiocompetitie. De aftrap was deze zaterdag,

Wat een feest voor de voetbal(st)ers en begeleiding om weer.ergens om te voetballen! Warming-up, teambespreking, wedstrijdspanning, doelpunten maken, doelpunten incasseren, winnen, verliezen; het hoort er allemaal bij. Bij JO15-1 was zelfs een zinderende penaltyreeks nodig voor de winst.

En... een Regiocup betekent natuurlijk ook veel mooie derby's tegen Rood Zwart!

Bij de welpen waren drie JO7 teams van SV Delden afgevaardigd in de 4x4 regiocompetitie, waar sommige jongens en meisjes voor het eerst kennis maakten met échte potjes tegen andere clubs en het spelen van uitwedstrijden.

Heerlijk, we zijn weer begonnen!