SV Delden 1 heeft op zondag een punt overgehouden aan de ontmoeting met Sportclub Overdinkel. Op Sportpark de Mors stond er na 90 minuten spelen een 2-2 eindstand op het scorebord.

Delden had het de hele middag lastig met Overdinkel, dat een stuk lager op de ranglijst staat. De bezoekers hadden grote delen van de wedstrijd zelfs een overwicht op het veld. Delden had de betere kansen, maar ook daarin lieten de gasten zich niet onbetuigd.

De ploeg van trainer Wouter Kwakkenbos kwam al na 9 minuten spelen op voorsprong. Dajo van Norel leverde een prima voorzet al en deze werd ingekopt door Sven Wold: 1-0. In het vervolg van de eerste helft bleef Delden gevaarlijk, maar ook de tegenstander kreeg voldoende kansen. Doelman Ivo Otten moest geregeld ingrijpen om de voorsprong te verdedigen. Ruststand: 1-0.

Na de pauze veranderde er weinig aan het spelbeeld. Dit keer waren het echter de bezoekers die succesvol waren. Via een goede aanval over links werd het 1-1. Na ruim een uur spelen, kwam Delden verder in de problemen. Overdinkel sloeg opnieuw toe en nam zo brutaal de leiding. De blauw-gelen schakelden een tandje bij en kregen in de 81e minuut loon naar werken. Christian Vreriks liet de doelman van de bezoekers kansloos met een schot in de verre hoek na een goede aanval over rechts. Vlak voor het eindsignaal kreeg Nick Stokkentreeff nog een opgelegde kans om alle drie de punten in Delden te houden. Zijn inzet trof echter geen doel waardoor het duel eindigde op 2-2.