klik op de foto voor meer foto's

SV Delden 1 heeft zondag 21 oktober een punt overgehouden aan het thuisduel met hoogvlieger UD Weerselo. De ploeg van trainer Wouter Kwakkenbos hield de nummer twee van de ranglijst in Delden op 1-1. Halverwege de wedstrijd keken de blauw-gelen nog tegen een achterstand aan. SV Delden staat nu op de vijfde plek met 8 punten uit 5 wedstrijden.

De ploegen waren in de eerste helft goed aan elkaar gewaagd en maakten er een aantrekkelijke wedstrijd van voor de toeschouwers. Kansen waren er aan beide kanten maar het was alleen UD dat het net wist te vinden. Na een half uur kwamen de bezoekers op voorsprong. Na de rust bleef het een aantrekkelijk duel. Scott Wold zorgde in de 60e minuut voor de verdiende gelijkmaker door van ruim twintig meter de bal loepzuiver in de kruising te schieten. De ploegen raakten hierna nog paal en lat, maar gescoord werd er, ondanks een spannende slotfase, niet meer. Eindstand: 1-1.