klik op de foto voor meer foto's

SV Delden 1 heeft zondag 30 september een punt overgehouden aan de ontmoeting met SV Almelo. Het duel op Sportpark De Mors eindigde in 3-3.

SV Delden begon prima aan de wedstrijd en kwam al na 5 minuten spelen via Robin Schutte op voorsprong. Lang kom de ploeg hier echter niet van genieten. Nog voor het kwartier maakte SV Almelo weer gelijk. SV Delden kreeg vervolgens via Christians Vreriks een goede kans om opnieuw de leiding te nemen, maar zijn inzet trof geen doel. Na een half uur spelen was het aan de andere kant wel raak: 1-2. Ook nu hoefden de toeschouwers niet lang te wachten op de volgende treffer. In de 35e minuut trok Scott Wold de score weer gelijk: 2-2. Het slotakkoord was weer voor SV Almelo dat in de 42 minuut de 2-3 tegen de touwen schoot. De bezoekers moesten tevens verder met 10 man toen een speler vlak voor de pauze moest inrukken met een rode kaart na een harde overtreding.

Na de rust maakte SV Delden al snel gebruik van de overtal situatie. Sven Lukte Willink zorgde in de 47e minuut voor de 3-3. SV Delden leek daarna door te stomen, maar dat was van korte duur. Het niveau aan beide kanten daalde en de toeschouwers kregen een matige tweede helft voorgeschoteld. Doelpunten vielen er ook niet meer waardoor de punten werden gedeeld. Eindstand 3-3.