klik op de foto voor meer foto's

SV Delden 1 heeft zondagmiddag 5 november een punt overgehouden aan de ontmoeting met DEO in Borculo. De ploeg van Wouter Kwakkenbos speelde met 2-2 gelijk en blijft hierdoor ongeslagen in de Vijfde Klasse B. De doelpunten werden eerlijk verdeeld over de twee helften. DEO kwam op voorsprong maar via Sven Wold trok Delden de stand nog voor de rust gelijk. Sven Lutke Willink zette de bezoekers na de pauze op voorsprong. Deze stand bleef lang staan, maar uiteindelijk viel toch nog de gelijkmaker.

SV Delden kende een iets stroevere start dan de afgelopen wedstrijden en had het in de beginfse lastig met de thuisploeg. Na een kwartier spelen keken de blauw-gelen zelfs tegen een 1-0 achterstand aan. Hierna kwamen de bezoekers wat beter in de wedstrijd en gingen ze nadrukkelijk op zoek naar de gelijkmaker. Hoewel de mogelijkheden er wel waren viel deze pas vlak voor de pauze. Sven Wold bekroonde zijn prachtige solo met een doepunt en zette SV Delden zo op 1-1. Bijna zorgde Sven Lutke Willink ervoor dat zijn elftal met een voorsprong kon gaan rusten, maar hij zag zijn inzet op de paal eindigen.

Na de pauze ging SV Delden door en kreeg het in de 53e minuut een prima kans op de 1-2. De toegekende strafschop werd echter gekeerd en zo bleef de stand gelijk. Een paar minuten later was het echter wel raak via Sven Lutke Willink. In het restant van de tweede helft kregen de bezoekers nog een aantal goede kansen om de wedstrijd te beslissen, maar er werd niet gescoord. In de 82e minuut werd SV Delden hiervoor afgerekend en bracht DEO de gelijkmaker op het scorebord. SV Delden was hierna niet meer in staat alsnog de zege te grijpen. Eindstand: 2-2.