Klik op de foto voor meer foto's.

Afgelopen woensdagavond 30 augustus is de wedstrijd SV Delden 1 – Oud Heracles geëindigd in een 0-3 overwinning voor Oud Heracles.

Oud Heracles had onder leiding van Albert Kamp weer voldoende coryfeeën aan boord. Het team van Oud Heracles beschikte nog over voldoende technische vaardigheid om “tikkie takkie” voetbal te spelen.  Mede door het frisse en goed opbouwende voetbal van het eerste elftal van SV Delden is de eindstand nog binnen de perken gebleven. De stevige regenbui die halverwege de tweede helft op het team neerdaalde had absoluut geen negatief effect op de balvaardigheid van de spelers.

De in grote aantallen aanwezige toeschouwers hebben (met en zonder paraplu)genoten van een mooie pot voetbal waarbij de oude, maar duidelijk goed geoliede Heracles machine mooie combinaties liet zien. De doelpuntenmakers waren Dennis van Dijk die 0-1 scoorde vanuit een penalty. Daarna zorgde Rik Platvoet voor de 2-0 en nogmaals Dennis van Dijk voor 3-0. Na afloop van de wedstrijd bood Nico-Jan Hoogma namens Oud Heracles een check aan ter waarde van 500 euro. In de bomvolle kantine mocht Robert Borgelink van garagebedrijf De Vossenbrink de cheque onder luid applaus in ontvangst nemen. Garagebedrijf De Vossenbrink was samen met Nobbenhuis textiel wedstrijdsponsor. SV Delden zal deze check gebruiken om nieuwe pupillen goaltjes aan te schaffen.

compleet nieuwe tenue SV Delden 1

Het team van SV Delden is voor het komende seizoen volledig in het nieuwe gestoken.  Allereerst kwamen de heren aan met nieuwe tassen mogelijk gemaakt door Wok & Live Cooking restaurant Eastern Plaza. In de kleedkamer werden uit deze tassen nieuwe warming up shirts gehaald die door De Smulposte mogelijk zijn gemaakt en vervolgens werd de aftrap genomen in een nieuw wedstrijdtenue die door hoofdsponsor het Aparthotel zijn gesponsored.Alle sponsoren zijn door de sponsorcommissie extra in het zonnetje gezet met passende cadeau’s.