klik op de foto's voor meer foto's

SV Delden 1 heeft zondag 1 november in de slotminuten van de wedstrijd tegen DTC'07 drie punten verspeeld. Zowel bij een 2-1 voorsprong als bij een 3-2 voorsprong, verzuimde het elftal van Harold Oude Veldhuis de marge te vergroten. Na de late gelijkmaker gooide SV Delden alles op de aanval, maar waren het de bezoekers uit Lattrop-Breklenkamp en Tilligte die middels een scherpe counter de volle buit binnenhaalden: 3-4.

SV Delden ging prima van start in de ontmoeting met DTC’07 en was in de beginfase de bovenliggende partij. Toch moest de thuisploeg wachten tot de 26e minuut voordat er voor het eerst gejuicht kon worden. Het was topscoorder Sven Wold die blauw-gelen op een verdiende voorsprong zette. Twee minuten later verdubbelde Wold de voorsprong en leek SV Delden af te stevenen op een succesvolle middag. Vlak voor rust sloegen de bezoekers echter alsnog toe en keerden zo terug in de wedstrijd.

Na de pauze hadden de gasten het betere van het spel, maar bleef SV Delden het gevaarlijkste. Sven Wold en Niek Boerboom kregen mogelijkheden om de marge weer op twee te brengen, maar zagen hun inzet geen doel treffen. Een kwartier voor tijd sloeg DTC'07 wel toe en bracht het duel zo weer in evenwicht. Een prima aanval van SV Delden vanaf de aftrap zorgde echter direct weer voor de voorsprong. Het was Joost Hendrikse die uiteindelijk de doelman verschalkte: 3-2.

DTC’07 zette hierna meer druk, maar SV Delden leek aanvankelijk niet in de problemen te komen. In de slotminuten was het toch raak voor de bezoekers en leek SV Delden genoegen te moeten nemen met een punt. Door de nodige pech was echter ook dit de ploeg van Oude Veldhuis niet gegund. Diep in blessuretijd verdween de bal achter doelman Otten en ging de overwinning met 3-4 naar de gasten uit Lattrop-Breklenkamp en Tilligte.