Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

SV Delden F1 verslaat ATC'65 F9
(8 mei 2010)

Vandaag tegen ATC! Vooraf werden onze kansen minimaal ingeschat. Maar we kunnen trots zijn op dit F1. Wat een samenspel, al vanaf de eerste minuut was het delden die voor de winst ging. Aanval op aanval werd afgevuurd op het doel van ATC. Mede door de goede invalbeurt van Teun had Bram , onze keeper ,weinig te doen De eerste helft werd een mooie aanval tussen Julian, Ramon en Gijs bekroond met en doelpunt. Gijs stond vrij voor het doel en tikte beheerst binnen,0:1. De scheidsrechter had de wedstrijd totaal onder controle en liet veel toe. Voor rust wist ATC 1 keer een schot te wagen ,maar Bram hield zijn doel schoon(keepersdag?) Na rust had ATC een aanvaller gewisseld met een verdediger en ze drukten constant door op het deldense doel. Maar het verdedigen met Lloyd en Julian en Teun ging perfect en zo konden Jasper en Kay vanaf het middenveld weer een aanval opbouwen. Het samenspel bleef goed gaan en zo werd delden een aantal keer heel gevaarlijk voor het doel van ATC. Gijs wist zijn tweede van deze wedstrijd te scoren door goed doorgaan op de keeper. Deze had de bal niet klemvast en zo kon Gijs fraai scoren,0:2.! We bleven goed verdedigen en zo bleef de stand,0:2. Jongens allemaal goed gespeeld. We (leiding en supporters) waren net zo trots als Steve op `zijn` kampioenen Allemaal man of the match .in het bijzonder Gijs (voor zijn doorzettingsvermogen!)