Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Sinterklaas bij SV Delden
(29 november 2009)

Onder gure weersomstandigheden bracht de Sinterklaas afgelopen zaterdag een bezoek aan de SV Delden. In de kantine van sportpark de Mors wachtten de F-jeugd, welpjes, broertjes en zusjes en de jongste kinderen van de seniorenleden van de voetbalvereniging vol verwachting op de komst van de goedheiligman. Ditmaal liet de heftige regen geen spectaculaire aankomst toe, maar kwam de Sint op een door Piet bestuurd golfkarretje en trotseerden de kinderen onder begeleiding van jeugd-voorzitter Jos Eijsink het herfstweer om de Sint en zijn pieten snel naar binnen toe te begeleiden.
Eenmaal binnen konden de ruim zestig kinderen nauwelijks wachten op hun cadeaus maar niet voordat er menig liedje was gezongen. De Sint was goed op de hoogte van het wel en wee bij de SV Delden en riep mening spelertje bij zich om hem of haar te vertellen hoe goed ze waren of waar ze nog aan moesten werken. Ook de trainers en leiders moesten bij Sinterklaas komen en ook zij kregen een handvol pepernoten van de pieten. Na dat alle kinderen hun prachtige cadeau in ontvangst konden nemen zong men nog één keer “Dag sinterklaasje” zodat de Sint op tijd naar zijn volgende afspraak kon. Weer een geslaagd feest bij de SV Delden.

Dag Sinterklaasje, tot volgend jaar