Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Beeldverslag SV Delden F1 - Omhoog F2
(05 september 2009)

Bekerwedstrijd nummer drie!!! Bij winst gingen we door naar de volgende ronde. De eerste wedstrijd op het nieuwe kunstgras! Omhoog Wierden begon sterk aanvallend,en we wisten geen grip te krijgen op de wedstrijd. Menig aanval van Omhoog ging op de goal maar Bram keepte geweldig! Toch kwam Omhoog al snel op voorsprong en we hadden er geen antwoord op.0:1. In de rust een goed gesprek! Delden leek na rust herboren (toch dat gesprek?). We wisten de bal te behouden en we speelden weer goed samen. Dit resulteerde uiteindelijk in de wel verdiende gelijkmaker! Gijs wist de mooie aanval prachtig af te ronden en zo de 1 tegen 1 te maken, PRACHTIG! We gingen door en geloofden eindelijk weer in een eventuele overwinning. Een hoekschop van Max(knettterhard) belande via de voet van een Omhoog spelertje in het eigen doel.1:2. We gingen achterin slordiger spelen en Bram schoot de bal niet meer zuiver uit en zo werd het aan het eind nog billenknijpen. Omhoog bleef ook geloven en creeerde menig kans ,maar we wisten de voorsprong te behouden. Gezien de drie bekerwedstrijden de terechte winnaars ,DELDEN F1. Jongens gefeliciteerd en zaterdag de eerste competitiewedstrijd!