Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Gezellig midwinterfeest pupillen SV Delden
(23 januari 2009)

Vrijdag 23 januari j.l. vierden de pupillen van SV Delden hun jaarlijks midwinterfeest. Werd er verleden jaar gezwommen, dit jaar werden de festiviteiten in en rond het clubhuis gehouden. Om 18.15 uur werd de eerste groep losgelaten. Zij moesten, evenals de volgende groepen, een wandeling aan de hand van een routebeschrijving afleggen. Onderweg werden ze getrakteerd op een natje en een droogje. Ook moest er een vragenlijst worden ingevuld en worden geraden wie toch de mysterie-guest was, die hier en daar en steeds onverwacht opdook. Bij het nakijken van de antwoorden bleek wel dat alle deelnemers veel van het voetbal afwisten. Bij terugkeer in het clubhuis stond er drinken voor de jongens en meisjes gereed. Door de wandeltocht en het gure weer waren de spelertjes en spelertjes erg hongerig geworden en kwam natuurlijk de onvermijdelijke patat met frikadel op tafel. Het ging erin als koek. Nadat door de trainsters van het E-meisjesteam Nienke en Mirel de winnaars van de prijsvraag bekend waren gemaakt ging men moe en voldaan huiswaarts want het was al ver over bedtijd. Hieronder nog een sfeerimpressie van deze avond.