Medewerkersavond
(15 juni 2012)

Vrijdagavond 15 juni kleurde het clubhuis van SV Delden eens een keer niet blauw-geel. De organisatoren van de jaarlijkse medewerkersavond hadden iedereen opgeroepen om zich deze avond in oranje te hullen. Ondanks de tegenvallende resultaten op het EK voetbal, gaven de vrijwilligers van onze vereniging massaal gehoor aan deze oproep.
Met bijna zeventig vrijwilligers heerste er een gezellige oranje-sfeer in het clubhuis op De Mors. Aan het begin van de avond bedankte Hans van Laarhoven alle aanwezigen voor hun inzet in het afgelopen seizoen. Helaas moest de voorzitter er aan toe voegen dat, vanwege de regenachtige omstandigheden, de speurtocht deze avond was afgelast. De barbecue daarentegen kon gelukkig wel doorgaan en eenieder liet zich het eten -mede mogelijk gemaakt door Spar Kleis uit Diepenheim- en het drinken dan ook goed smaken. Zowel buiten op het terras als binnen aan de bar was alles perfect geregeld door de organisatoren van deze avond (Henk van Geenen, Herman de Jong, Dick ter Kulve, Hans Pots en Martin Wardenburg) en door de tappers van korfbalvereniging Zwart-Wit (Jeroen van Geenen, Martijn Hartgerink en Jorik Kamp). Voor de best geklede dame en heer had de organisatie een mooie prijs in petto. Halverwege de avond werden de prijswinnaars bekend gemaakt. Terecht werden Nicole Naafs en Edward Eenkhoorn naar voren geroepen als de meest enthousiaste oranje-supporters van SV Delden. Onder welluidende muzikale klanken, mede mogelijk gemaakt door feestverkoop.nl, was er daarna nog volop ruimte voor geanimeerde gesprekken en verhitte discussies over kleine en grote voetbalzaken. De traditionele bel voor de laatste ronde vormde een mooi slot van deze geslaagde oranje medewerkersavond. Wel jammer dat nog geen twee dagen later ook voor het grote Oranje, op het EK voetbal, de bel voor de laatste ronde al zou luiden...