Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

LSV 1 - SV Delden 1
(20 november 2011)

Tot de 65e minuut was er tegen LSV nog sprake van een wedstrijd. Een prima genomen vrije trap van Justin Maathuis, en daarmee de 3-1 stand op het scorebord bracht, brak het verzet van SV Delden. Al vroeg inde wedstrijd nam SV Delden de leiding. Kevin Otten profiteerde van een slappe breedtepass in de LSV defensie. Kevin wist handig de bal op te pikken, maar werd binnen de zestien letterlijk met open armen ontvangen. Voor de scheidsrechter een duidelijke aanleiding om de bal op de stip te leggen. Marthijn Zweepe klaarde de klus vanaf de elfmeter en de vroege 0-1 bood perspectief. LSV was in de verdediging erg onzeker, door het vroege afjagen van de bal kon LSV niet in z’n spel komen. Helaas wisten de aanvallers van SV Delden dit niet af te straffen. Kevin Otten speelde onzichtbaar, Ibrahim Shambo kreeg weinig krediet van de scheidsrechter en het harde werken van Coen Witteveen bleef zonder resultaat. Zo kon LSV eigenlijk verdedigend toch nog vrij gemakkelijk overeind blijven. Er was een kadotje voor nodig om LSV naast SV Delden te brengen. Ibrahim Shambo ontfutselde een LSV aanvaller de bal in het eigen zestienmetergebied. Tot grote verbazing van een ieder ging de bal op de stip en Rik Baveld kon zijn ploeg op 1-1 zetten. Een tegenvaller van jewelste natuurlijk. LSV putte hieruit moed en ging beter spelen. Het zat SV Delden niet mee, want Marthijn Zweepe en Frank Tuitert moesten vanwege blessures de strijd staken. Een gevoelig verlies, want beiden speelden een puike partij. In de blessuretijd van de eerste helft kreeg LSV de voorsprong in haar schoot geworpen. Heel simpel balverlies op het middenveld van SV Deldenzijde was de inleiding tot deze treffer. Bob Hofman wist deze stommiteit genadeloos at te straffen, maar Bram Blokhuis had door een simpel overstapje, waardoor Ivo Otten werd misleid, een groot aandeel in deze treffer. Genoeg aanleiding voor Rene Belt om tijdens de thee de zaak nog eens op scherp te zetten, want de wedstrijd werd wel heel simpel uit handen gegeven. Gaandeweg de tweede helft pakte LSV het initiatief en moest SV Delden terug. Tot de genoemde 65e minuut was er nog tegenstand, maar in de slotfase was het een speelkwartiertje voor de LSV aanvallers. Broer Ferdy Baveld wist nog twee keer het net te vinden en Dennis Punte strooide nog eens wat extra zout in de wonden. Al met al een dik verdiende zege voor LSV die daarmee de eerste periodetitel binnen haalde. Voor SV Delden is er nog genoeg wek aan de winkel, want om met een 6-1 te worden weggestuurd was nou ook niet nodig.