Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Open Dag 2011
(28 mei 2011)

De Open Dag van SV Delden, gehouden op zaterdag 28 mei, is uitstekend verlopen. Vele belangstellenden wisten de weg naar Sportcomplex “De Mors” te vinden.

Nadat jeugdvoorzitter Jos Eijsink om 10:00 uur de Dag had geopend beten de allerjongsten leden van SV Delden de spits af met een trainingsdemonstratie. Om 11:00 uur begonnen de poule wedstrijden van het D7-meidenteornooi.

De finale werd gespeeld tussen BVV Borne en de organiserende vereniging. Deze wedstrijd was bloedstollend want Borne had de leiding met 1 – 0 maar SV Delden wist, met nog 2 seconden speeltijd op de klok, alsnog gelijk te komen. De verlenging eindigde doelpuntloos, zodat strafschoppen de beslissing moest brengen. Hierin toonde Borne zich de sterkere en won met 3 – 2.

De prijsuitreiking werd verricht door een tweetal speelsters van het kampioenselftal van de vrouwen van FC Twente Marloes Hulshof en Larissa Wigger.

De sportiviteitprijs ging naar het team van Rood Zwart D1, waarvan alle teamleden uit handen van de beide vrouwen van FC Twente een kampioenschapshirt overhandigd kregen.

De dag werd besloten met het traditionele Ouder – Kind toernooi. In dit toernooi spelen de kinderen van de bepaalde leeftijdsgroepen tegen hun ouders. Dit was weer oergezellig en hoog amusant.

De dag werd besloten met een hapje en een drankje voor allen.