Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Ajax-Twente kijken in het clubhuis
(15 mei 2011)

Zondag 15 mei was de dag van het kampioenschap van Delden 5, van de laatste competitiewedstrijd van Delden 1 en van de allesbeslissende wedstrijd tussen Ajax en FC Twente, te zien op een groot scherm in het clubhuis. Ter gelegenheid hiervan hadden tal van leden en supporters van onze vereniging zich verzameld op De Mors. En niet voor niets, want voor iedereen, dames en heren, jong en oud, was er deze middag wel iets te genieten. Er was voldoende te drinken en goed te eten (Delden 1 en 5 hadden samen een uitstekend buffet besteld), de spanning in de kampioenswedstrijd was om te snijden, en los daarvan was het in het zonnetje op het terras buiten de kantine prima toeven. Alle ingrediënten waren dan ook aanwezig om er een ouderwets gezellig SV Delden-feestje van te maken... en aldus geschiedde.

Bloed, zweet en tranen van Sander P. namens de kampioenen van Delden 5, een sfeeractie van Mark T. namens de verslagen supporters van FC Twente, en aansluitend collecief ongeorganiseerde zang-en-dans op de in allerijl geïmproviseerde dansvloer, dit alles op de aanstekelijke hitjes van de overmoedig geworden Ajax-DJs Frank van G. en Martijn V.... SV Delden beleefde een gedenkwaardige derde helft, besloten met de even verrassende als legendarische woorden 'het vat is leug'. Een passend slot van een grandioze SV Delden-middag.

Dank aan eenieder die dit feestje op zo'n korte termijn mogelijk heeft weten te maken.
Het vat was leug... maar dit smaakt beslist naar meer!