Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Diepenheim 1 - Delden 1
(7 mei 2011)

SV Delden heeft de voorlaatste competitiewedstrijd van dit seizoen verloren. Het was in de namiddag van zaterdag 7 mei typisch zomeravondvoetbal. Het warme weer bracht het team van Henk Drenth weinig inspiratie. De beginfase van de wedstrijd was nog wel aardig. Maar echt gevaarlijk voor de doelen werd het gehele wedstrijd niet. In de 14e minuut brak een fraaie vrije trap van Schoolderman de wedstrijd open. Het was het eerste wapenfeit van Diepenheim en het was ook gelijk raak. Ivo Otten zag de bal onhoudbaar in het bovenhoekje verdwijnen. De wedstrijd kabbelde wat voort en SV Delden dacht zowaar dat Ibrahim Shamboaver de partijen weer op gelijke hoogte had gebracht. Maar de wat vreemd leidende scheidsrechter dacht daar na heel lang nadenken toch anders over. Hij koos uiteindelijk toch maar voor een vrije trap wegens buitenspel. Echt druk kon niemand er zich over maken, want het was warm en de belangen gering. Diep in de tweede helft konden de gastheren middels Warming eenvoudig profiteren van een moment van twijfel in de Deldense defensie en was de wedstrijd definitief gespeeld: 2-0.

André Otten had voor deze gelegenheid een joekel van een telelens op zijn camera gezet. Het voetbal werd er niet per se beter van, maar de prachtige kiekjes maken er samen toch een mooi beeldverhaal van.