Klik op de foto voor meer foto's.

Het is alweer een maand geleden toen de gezamenlijke sportverenigingen op sportpark De Mors een open dag hielden. Voor SV Delden was dit niet alleen een drukte van belang voor alle bezoekers. Ook op de achtergrond gebeurden er allerlei mooie dingen. Naast het aanvragen van een VOG voor het jeugdkader werden die dag ook de contracten met de hoofdtrainers ondertekend.

Bestuursvoorzitter Hans van Laarhoven memoreert: "Toen ik in 2007 voorzitter werd hadden we alleen een gediplomeerde hoofdtrainer. Nu hebben we naast de heren 1 ook een gediplomeerde trainer voor de dames1, A1, B1, C1 en D1. Het grootste vorodeel is dat alle kennis en kunde gedeeld kan worden met de overige trainers binnen de club".

Voor SV Delden is het van groot belang dat in het blauw-gele tenue prestaties samengaan met plezier en enthousiasme.

Harold Oude Veldhuis (Heren 1), Jasper Bos (A1), Roy Belt (dames1 en meisjes A1), Raymond van der Roest (B1), Henk Drenth (C1), Jordi Drenth (D1) heel veel succes dit seizoen!