Klik op de foto voor meer foto's.

Zaterdag 15 augustus 2015 was de allereerste open dag van de gezamenijke sportverenigingen op sportpark de Mors. De vrijwilligers waren al vroeg aanwezig om allerlei activiteiten goed voor te bereiden. Bij SV Delden gaat het daarbij natuurlijk vooral om het voetballen. De leiders en trainers van de welpen, de E- en F-jeugd hadden een gevarieerd programma opgezet om vooral de jongste jeugd in aanraking te laten komen met alle leuke aspecten van het voetbalspel. Naast trainingen waren er ook demonstratie wedstrijden zoals die van de F1.

Bij de ingang van SV Delden was een groot springkussen in de vorm van een koe geplaatst. De voetballen die niet meer door de vereniging gebruikt worden, mochten gekleurd en versierd worden zodat deze een tweede leven als kunstobject begonnen. Bovendien konden de kleinsten zich laten schminken en was er voldoende ranja en koekjes voor iedereen.

De open dag van SV Delden werd afgesloten met penalty schieten op het grote doel. De winnaars van de diverse catergorieën lieten de keepers alle hoeken van het doel zien. De winnaars zijn: Maureen Laarhuis (E), Koen Geerdink (F) en Pim Geerdink (4x4). Voor iedere leeftijd was een mooie beker.

Aansluitend vond ook nog de prijsuitreiking van de ballonnenwedstrijd plaats die tijdens de inloopochtend in juni was gehouden. De wind had de ballonnen richting Enschede en verder Duitsland in gedreven. De winnaars zijn: Eline Holterman (116 km, Wüppertal, Duitsland) , Tristan van Egmond (51 km, Raesfeld, Duitsland), Nout Schabbink (31 km, Stadtlohn, Duitsland), Pim Wesselink (19 km, Vreden, Duitsland) en Dirk Morsink (11 km, Enschede, Nederland).

Om het feest compleet te maken is de open dag afgesloten met een ijsje. De organisatie dankt alle vrijwilligers voor hun inzet en kijkt terug op een zeer geslaagde open dag 2015. Voor SV Delden heeft deze dag bovendien weer nieuwe leden opgeleverd.