klik op de foto voor meer foto's

Woensdag 1 april (nee, geen grap) werd er weer een leuke activiteit georganiseerd voor de F-jes en de welpen van SV Delden: het paaseieren zoeken. Er was een goede opkomst van omennabij dertig kinderen.

Nadat de kinderen voorzien waren van ranja en wat lekkers, kwam toch zomaar de paashaas te voorschijn. De paashaas nodigde alle kinderen uit om mee naar buiten te gaan. Hij vertelde dat hij heel veel eieren had verstopt, maar er was ook één heel groot ei bij.

Maar... waar waren die eieren? Hij wist het niet meer en daarom had hij de hulp nodig van de kinderen. En wie het grote ei had gevonden....ja daar had hij een leuke prijs voor.

Martijn Aanstoot was degene die het grote ei vond. Zijn zoektocht werd beloond met een waardebon.

Gelukkig was iedereen weer op tijd binnen, want het begon te regenen. In de kantine werden er leuke activiteiten gedaan, zoals eitje tikken, eierrace en een eitje happen in een bak water.

Er werd ook een kleurplaten wedstrijd gehouden. Voor de mooiste kleurplaat was er een prijs. Maar ja...alle kleurplaten waren even mooi. En daarom kreeg iedereen een welverdiende Paashaas mee naar huis.

Deze activiteit was weer een groot succes, mede door de inzet van de vrijwilligers. Bedankt allemaal