Klik op de foto voor meer foto's

Op zaterdag 9 november was het clubgebouw van SV Delden – in het kader van het 90 jarige jubileum – omgetoverd tot volwaardige feestzaal. ’s Avonds ging het los met de Bonte Feest Avond. Feestverkoop.nl, in samenwerking met C&S, hadden het licht en geluid prima voor elkaar gemaakt, dus daar konden de acts het niet op afschuiven. De planten die de aankleding afmaakten waren beschikbaar gesteld door Krooshoop. Voor dit alles natuurlijk dank. In deze prachtige ambiance zouden zes acts hun opwachting maken, waarna de avond zou overgaan in het ‘feest’ gedeelte.
Presentator Berry Donker begon met het voorstellen van de vakjury van de avond, bestaande uit Wim Westerhof, Gerrit Seppenwoolde (vertegenwoordiging vanuit de maandagmorgen schoonmaakploeg) en Jan Vriezekolk (alias Maarten van Rossum). Wat zij in gemeen hebben is dat ze alle drie oud voorzitter zijn.
Het bestuur mocht het spits afbijten met hun vrije interpretatie van Sneeuwwitje en de zeven dwergen. In een hilarische act koos Sneeuwwitje uiteindelijk niet één van de dwergen als prins, maar eindigde ze bij Henk ter Hofsté! Na deze act werd de hilariteit nog groter door de vier luier dragende en schetende oma’s, vertolkt door Astrid Otten, Gea Otten, Marlin Otten en Marieke Jannink. Daarna volgende een live optreden van Rooie Rinus (Rian Pots) en P. Daalemmer (Jan Holterman), akoestisch begeleid op de gitaar door Peter Naafs en Marthijn Zweepe.
Tijdens de pauze was het tijd voor de grote verloting. Iedereen kon loten kopen en omdat de avond verder kosteloos was werd er gul aan loten uitgegeven. Door vele sponsoren waren er mooie prijzen beschikbaar gesteld waarvoor wij hen hartelijk bedanken. De uiteindelijke hoofprijs, een LCD tv beschikbaar gesteld door Oosterhof / T-Tronic, werd gewonnen door Jeroen van Geenen, die deze avond de bar bestierde met enkele mede Zwart Witters.
Na de pauze was het de beurt aan de SV Delden diva’s (Heidi van Laarhoven, Astrid Schutte en Sylvia Vaanholt) die een eigen tekst hadden gemaakt op Blurred Lines van Robin Thicke. Misschien wel het nieuwe clublied van SV Delden!
Vervolgens maakte Dorus (Patrick Olthof) zijn entree. Hij haalde een 2 jarig meisje uit het publiek (Janny Lutke Willink) en probeerde haar Poesje Mauw te laten zingen, maar het lukte haar maar niet verder dan deze twee woorden te komen.
Als slotact maakten de Dolly Dots hun opwachting. Gerrit Naafs al leadzangeres stal de show. Dinant Lutke Willink, Bert Morsink,  Herbert Harmsel, Nicole Naafs en Janny Lutke Willink verzorgden de achtergrond vocalen.
De jury had een moeilijke avond, maar besloot uiteindelijk unaniem dat het beste optreden van de avond was van Rooie Rinus en P. Daalemmer. Als prijs mochten zij nogmaals optreden.
De rest van de avond was er tijd voor feest en natuurlijk (goede) gesprekken. Er werd volop getoost en zo gaan we op naar de 100!
Alle vrijwilligers en sponsoren die deze middag en avond mede mogelijk hebben gemaakt ontzettend bedankt!