klik op de foto voor meer foto's

Donderdagavond 10 januari vond de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van SV Delden plaats. Zoals altijd was ook nu de kantine goed gevuld. Na de onderlinge nieuwjaarswensen was het aan voorzitter Hans van Laarhoven om het 90-jarige jubileumjaar van SV Delden officiëel te openen. In zijn speech benoemde hij de goede prestaties van de jeugd van afgelopen seizoen. Ook werden alle vrijwilligers binnen de vereniging bedankt voor hun inzet. Zonder hen zou SV Delden de 90 jaar nooit hebben gehaald!

De afgelopen tijd is de nieuwe sponsorcommissie druk bezig geweest met het vernieuwen van het totale sponsorpakket. Onderdeel hiervan was ook het maken van een sponsor flyer. Het eerste exemplaar hiervan werd uitgereikt aan mister sponsor Jan Brinkcate. De flyer ziet er prachtig uit en ook inhoudelijk is een goed verhaal neergezet. Binnenkort is natuurlijk ook op de website meer te vinden over de vernieuwde sponsormogelijkheden.

Hierna was het woord aan Gerrit Seppenwoolde, namens de jubileumcommissie. Gerrit deed uit de doeken welke jublieumactiviteiten er voor dit jaar allemaal op het programma staan. Het belooft een druk en gezellig jaar te worden voor iedereen die betrokken is bij SV Delden. Ook maakte hij bekend dat het Hart van Delden een speciaal jubileumpresentje gaat uitdelen aan alle leden van SV Delden. Wat dit precies zal zijn blijft echter nog een verrassing.

Na dit officiële gedeelte bleef het als vanouds nog lang gezellig op 'n Mös. Want één ding is duidelijk: na 90 jaar is SV Delden nog steeds in de bloei van haar leven!