Zaterdagochtend 27 mei 2023. De laatste speelronde in de competitie voor de jongens en meisjes van SV Delden JO10-1 en JO10-2 stond deze ochtend op het programma.
Ook al publiceert de KNVB geen uitslagen en standen bij de jeugd onder 8 t/m 10…..iedereen weet dat als je alle wedstrijden wint je kampioen bent… Da’s logisch!

Kampioensfoto JO10-2

Deze spannende ochtend begon voor JO10-2 met een uitwedstrijd in Diepenheim om 9.30u. Een minuut of tien leek het een spannende wedstrijd te worden. Na de Deldense openingstreffer was echter het hek van de dam en werd met ruime cijfers de winst binnengesleept.

Na het juichen en het in ontvangst nemen van ‘kampioenuh-medailles’ werd koers gezet richting de velden van BSC Unisson in Boekelo om de JO10-1 aan te moedigen. Al snel na de aftrap om 11.15u werd ook hier duidelijk dat een 2 e kampioenschap deze ochtend er aan zat te komen.

Net als een paar weken geleden bij het kampioenschap van Delden1 – ook in Boekelo – was het feest na het laatste fluitsignaal. En ook nu werd het feest omlijst door blauw-gele rook langs de lijn. Gaaf!

Kampioensfoto JO10-1

Na het douchen keerde JO10-1 en 2 huiswaarts voor friet in de kantine en werd het feest op Zwembad de Mors afgesloten.

We zijn trots op deze ploeg jonge voetballers. Trots op de resultaten, maar minstens zo trots op de hoge training opkomst en het feit dat deze ploeg grotendeels vanaf de kabouters bij elkaar is. Een gave hechte groep die veel plezier hebben.

Tot slot, en o zo belangrijk, is de trouwe support van vaders, moeders en andere familie langs de lijn. Iedere zaterdag opnieuw…Chapeau!

Op naar het SV Delden jeugdkamp en op naar meer mooie potjes voetbal!
Trainers/Leiding
SV Delden JO10