Klik op de foto voor meer foto's.

Scholgengemeenschap Twickel Delden organiseert ieder schooljaar voor de nieuwe leerlingen een wenweek, welke in het teken staat van het wennen aan elkaar en aan de school. Hoe kan dat beter dan tijdens een sportdag?

Bij SV Delden vond deze sportdag plaats, op donderdag 6 september. De leerlingen mochten kiezen of zij wilden meedoen aan een voetbaltoernooi, of aan een spelletjesronde. Het overgrote deel koos voor het eerste. En voor voetballen is men op sportpark De Mors aan het juiste adres!

Via een uitgebreid speelschema speelden leerlingen telkens in een nieuw team en speelden ze telkens 8 minuten per wedstrijd. Er waren tien speelronden; iedere leerling speelde vijf wedstrijden en men kreeg een punt voor elk gescoord doelpunt als team. Het teambelang stond dus voorop; een leuke en sportieve manier om elkaar te leren kennen.

Na vijf speelronden was er een half uurtje pauze. SV Delden trakteerde de leerlingen op iets te drinken en het frituur bleek een grote aantrekkingkracht te hebben op de leerlingen. Ook de service van de aanwezige clubmensen was buitengewoon.

Sg. Twickel Delden wil het barpersoneel en SV Delden in het algemeen hartelijk danken voor de inzet en het ter beschikking stellen van het complex.

Met sportieve groet,
Mede namens Sg. Twickel Delden,