Klik op de foto voor meer foto's.

4 juli, niet alleen feestdag voor de Amerikanen maar ook een unieke dag in de geschiedenis van Sportpark de Mors: 4 juli 2021 vond de eerste Zomer Morsbokaal plaats.

Vroeg in de ochtend mochten de gladiatoren van het toernooi zich melden op de velden in Delden. De spelers waren ingedeeld in teams met de verschillende deelnemende landen van EK. De wedstrijden werden vlot achter elkaar gespeeld waardoor de seniorenteams veelal van een koude kermis thuiskwamen. Desalniettemin werd er gevochten als leeuwen, gehuild als verliezers en gefeest als echte kampioenen.

Na een spannende finale tussen Italie en Belgie mag laatstgenoemde zich door een doelpunt in de laatste seconden de eerste winnaar van de Zomer Morsbokaal noemen.

Na afloop vloeide het bier rijkelijk en vlogen de broodjes kroket over de toonbank. Al met al een zeer geslaagde dag!

Dank aan iedereen die dit toernooi heeft mogelijk gemaakt, in het bijzonder de scheidsrechters, verzorgster Julia Rikkert en de vrijwilligers van De Finish.