Klik op de foto voor meer foto's

Zaterdag 10 april werd op het hoofdveld van SV Delden gestreden om de Mors-cup. Klokslag half tien werd door zeven scheidsrechters uit JO15 het eerste fluitsignaal gegeven.

JO10 en JO11

De gemixte teams van jongens en meiden uit JO10 en JO11 speelden uit- en thuiswedstrijden in de Engelse competitie. Chelsea en Leicester City waren een maatje te groot voor Manchester United en Liverpool. Na zes speelrondes waren het uiteindelijk “the Foxes” die er met twee punten voorsprong op Chelsea met de beker vandoor gingen.

JO8 en JO9

De JO8 en JO9 teams kwamen in de groepsfase uit in de Duitse en Spaanse competitie. Waar Barcelona overduidelijk de eerste plek in de La Liga opeiste, was het in de Bundesliga spannend tot de laatste poulewedstrijd. In de finale sloeg de Deutsche Rekordmeister Bayern München in de laatste minuut genadeloos toe. Jet ten Vregelaar prikte beheerst de 4-3 tegen de touwen en nam met een grote glimlach de beker in ontvangst.

Eindstanden:

JO10 en JO11:

1. Leicester City

2. Chelsea

3. Manchester United

4. Liverpool

JO8 en JO9:

1. Bayern München

2. Barcelona

3. Schalke 04

4. Atletico Madrid

5. Borrusia Dortmund

6. Real Madrid

Deze resultaten zijn ook rustig na te lezen op:

www.tournify.nl/live/svdeldenmixjo8-jo9

www.tournify.nl/live/svdeldenmixjo10-jo11

Vanzelfsprekend werden aan het einde de scheidsrechters bedankt. Met een heerlijke reep chocolade in de hand konden Sven, Lars, Koen, Jan Willem, Dirk, Take en Tom terugkijken op een prima gefloten toernooi.

Ook de organisatie toonde zich uitermate tevreden, dit onderlinge toernooi smaakt zeker naar meer!