Klik op de foto voor meer foto's. Tip: swipe of gebruik op PC de 'Enter' toets snel door de foto's te scrollen. Problemen met fotoweergave? Klik hier.

De sponsorcommissie van SV Delden heeft haar businessclubleden getrakteerd op een smakelijke tegoedbon van de twee horecaondernemers binnen de businessclub.

Onder normale omstandigheden ontmoeten de businessclubleden van SV Delden elkaar regelmatig tijdens informele bijeenkomsten en evenementen. Omdat dat er op dit moment niet in zit heeft de sponsorcommissie een ludiek alternatief bedacht.

Ook voor de businessclubleden is het namelijk een bizarre tijd en de horecabedrijven worden op dit moment extra hard geraakt door de coronacrisis. Door deze groep sponsoren tegoedbonnen cadeau te geven van de twee horecaondernemers van de businessclub, snijdt het mes aan twee kanten: alle businessclubleden kunnen genieten van een smakelijk (afhaal)diner en de beide horecabedrijven kunnen rekenen op extra inkomsten. Natuurlijk ontvangen de beide horecaondernemers ook een tegoedbon, namelijk die van elkaar! Zo kunnen Jan en Nathalie van het Witte Paard een maaltijd genieten van 't Oaldershoes en kunnen Robert en Esther van 't Oaldershoes hun bon inleveren bij het Witte Paard.

Beide horecaondernemers kregen de sponsorcommissie op bezoek voor de uitreiking van de waardebonnen en de verrassing viel bij allen zeer in de smaak!