klik op de foto voor meer foto's

Vrijdagavond 9 februari, restaurant vol, in de keuken wordt hard gewerkt en toch is er tijd om de businessclub te ontvangen door Nathalie en Jan.

In een aparte en gezellige ruimte is de ontvangst perfect. Alle businessclub leden zijn aanwezig voor een gezellige avond. Het witte Paard laat zich van een goede kant zien, de hele avond worden er diverse kleine hapjes geserveerd, warm en koud van vlees tot vis en onder genot van een drankje wordt hiervan genoten.

Jan en Nathalie zijn een ondernemend paar met veel toekomstplannen. De verbouwing en de uitbreiding van de keuken is inmiddels al gaande en er zijn verbouwplannen voor het hotel en het oude restaurantgedeelte. De bouwtekening van de keuken ging over de tafel en werd door Nathalie en Jan enthousiast toe gelicht.

De avond werd afgesloten met een rondleiding door het hotel door Nathalie, hier werd ook weer over de renovatie van de kamers gepraat. Een zeer geslaagde en gezellige avond, wij wensen jullie succes met jullie zaak en de verbouwing.

Nathalie en Jan, bedankt voor deze informatieve en gezellige avond, namens alle Business club leden en de sponsorcommissie.

Sponsorcommissie SV Delden.