klik op de foto voor meer foto's

Om acht uur verzamelde iedereen zich bij ons tijdelijke onderkomen op de Mors. Onder het genot van een kop koffie en wat lekkers werd de avond geopend door Carmen Brinkcate, bestuurslid Vrijwilligers en Activiteiten. Zij bedankte iedereen voor hun inzet van het afgelopen jaar en sprak de hoop uit ook de komende jaren weer een beroep te kunnen doen op onze vrijwilligers. Daarna nodigde ze iedereen uit om naar het Aparthotel te gaan voor de rest van het avondprogramma.

Toen iedereen in de zaal met open haard aangekomen was en een drankje geserveerd gekregen had, werd de groep in twee groepen verdeeld.

De ene groep ging in de grote hal laserschieten en kruisboog schieten. Bij de een kwamen onvermoede talenten naar boven, bij de ander werden de hoge verwachtingen niet waargemaakt en kwamen de pijlen niet eens over. Gelukkig was het laserschieten in koppels van twee en kon je altijd de ander nog de schuld geven.

De andere groep bleef boven in de zaal om een Kahootquiz te spelen. Bij een Kahootquiz speel je vragen, waarbij je het antwoord invoert op je mobiele telefoon. Het spel houdt dan de score en ranglijst bij. Na een kleine drie kwartier werden de groepen gewisseld, zodat iedereen aan alle activiteiten deel kon nemen.

Nadat iedereen klaar was, ging het borrelen nog een tijdje door en was het tijd voor de prijsuitreiking van de schutterij. Bij de dames heeft Danielle Brouwer gewonnen en bij de heren Bas Visser. Onder luid applaus van de aanwezigen namen zij hun prijzen in ontvangst. Tegen half een liep de avond ten einde en keerde iedereen voldaan huiswaarts. Wij bedanken nogmaals het Aparthotel voor de goede zorgen!