Klik op de foto voor meer foto's.

Zaterdag 7 december zijn twee jeugdteams van SV Delden kampioen geworden en dat is uiteraard uitbundig gevierd.

Het JO11-1 team was na de 4-1 winst op de nummer twee een aantal weken geleden eigenlijk al niet meer te achterhalen, maar zaterdag was het kampioenschap na de 20-1 overwinning daadwerkelijk een feit. Met 27 punten uit 9 wedstrijden en een doelsaldo van maar liefst +129 mag dit team zich de terechte kampioen van de 3e klasse noemen. Na de winterstop mogen de jongens het in de 1e klasse laten zien.

Ook het JO8-3 team heeft een uitstekende najaarscompetitie gedraaid en wist zaterdag tevens de laatste wedstrijd te winnen. Daarmee bekroonden deze jonge voetballers zich tot kampioen.

Na de uitreiking van de medailles mocht het JO8-3 team als eerst op de platte wagen. Natuurlijk mochten ook de spelers van JO8-2 en JO8-1 mee op wagen om zo mee te genieten van de sfeer. Aansluitend gingen de mannen uit JO11-1 samen met hun trainers een rondje door Delden. Traditiegetrouw werd er natuurlijk nog even aangelegd bij de 'buren' in Delden-West.