Klik op de foto voor meer foto's

Vandaag is er volop gewerkt aan het inrichten van de tijdelijke units, zodat deze vanaf het komende weekend in gebruik genomen kunnen worden.

De maandagochtendploeg heeft veel werk verzet met o.a. het verhuizen van keukeninventaris en diverse buitenwerkzaamheden. Onder de professionele leiding van Chris Eichberg is de keuken uit de bestuurskamer gedemonteerd en geplaatst in de tijdelijke units. Ook de frituurpan staat inmiddels op zijn (tijdelijke) plaats zodat het ons ook straks aan niets hoeft te ontbreken.

De Algemene Leden Vergadering a.s. donderdag 28 november zal nog in het oude clubhuis plaats vinden. Vanaf zaterdag wordt er bardienst gedraaid in de tijdelijke units, terwijl het oude clubhuis wordt gestript. Op zondagen wordt er indien nodig gebruik gemaakt van de kantine van goede buur Amicitia.